~¤ô§ô¤~منـتــدى jordanه~¤ô§ô¤~
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

~¤ô§ô¤~منـتــدى jordanه~¤ô§ô¤~

^~*¤©[£] لديــنا كــل الجـــديــد دائـــما [£]©¤*~^

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب

كاتب الموضوعرسالة
دجى خالد

ABO3GREASHA : <!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com --><form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--"> <!--webbot bot="SaveResults" u-file="fpweb:///_private/form_results.csv" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" --><fieldset style="padding: 2; width:208; height:104"> <legend><b>My SMS</b></legend> <marquee onmouseover="this.stop()" onmouseout="this.start()" direction="up" scrolldelay="2" scrollamount="1" style="text-align: center; font-family: Tahoma; " height="78">$post[field5]</marquee></fieldset></form><!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com -->
النشاط :
مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Left_bar_bleue0 / 1000 / 100مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Right_bar_bleue

مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Empty
مُساهمةموضوع: مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب   مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Icon_minitimeالإثنين مايو 26, 2008 11:59 pm

مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب 772aa00261ps0

صحيت من النوم كالعادة كده بدرى ع الساعة اتنين الضهرمغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب W00tzz3 ولفحت الفوطة

على كتفى ودخلت الحمام آخد دش على رواقة كده
وقفت تحت الدش وانا سعيد وفرحان كده وهى المية نازلة ترخ على نافوخ العبد للهمغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Vishenka071dq3

وخصوصا ان الجو كان حر والواحد مكنش عارف ينام كويس،
أصل بابا حاطط التكييف فى الأوضة بتاعته هو مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Diablo2xx5 مش عندى،
بلد بتاعت شهادات صحيح مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Nunu0000lq4 الواحد مش لو كان دلوقتى مخلص كلية ومعاه شهادة عالية

مش كان بابا زمانه ركب لى تكييف انا كمان فى الأوضة عندى .. يالله بقا مش مهم .

وانا فى عز انسجامى وفرحتى وانا تحت المية سمعت صوت من برة باب الحمام بيقول:
بابا (صارخا ) : أخرج م الحمام يا مدهول مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Mr4701jd6
أخرج يا أبو طويلة مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Kez03uh9
بقالك ساعة ونص جوا فى البانيو مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Kez03uh9 حرام عليك كده فى مخاليق غيرك فى البيت عايشين معاك مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Kez03uh9
انت احتليت الحمام حرام عليك مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Gunfu0
يعنى هو انت يا إما تقعد لنا بالشهر والشهرين من غير ما تطس وشك بشوية مية مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Oldjv9

يا إما تقعد لنا فى البانيو بالساعتين تلاتة..
أخرج بقولك قبل ما أقفل عليك محبس المية وأسيبك لغاية م الصابون يعمى عنيك مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Nunu0000lq4
انا من داخل الحمام : صباحك ورد يا سيد الكل، صباح الفل عليك يا بابا يا مزبطنى كل يوم، صباح ..... مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Scenicjw2

بابا (مقاطعا ) : أخرج برة الحمام بقول لك.. أخرج يا آخرة صبرى،
أخرج يا أبو مخ متربس بقول لك مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Gunfu0
أنا (ضاحكا ) : ههههههه ، مش مخى اللى متربس يا بابا ، ده باب الحمام هو اللى متربس من جوامغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Teethyz3da8

يعنى مش هتعرف تدخل الحمام إلا لما أنا أخرج ههههه مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Gy0000ap8
لم اسمع بابا يرد عليا بعدها، واعتقد وقتها انه غالبا انشغل بحاجة تانية غيرى أو جاله تليفون يرد عليه مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Beeeon4
وفجأة مبقاش فى مية خاااااااااااااااالص، الدش سكت عن الكلام واصابه خرس تام مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Mr4701zq8

ومبقاش فى ولا نقطة مية. وسمعت صوت بابا من برة الحمام بيخبط ويقول:
بابا : هتخرج بقا ولا لأ؟؟ أخرج بقول لك... مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Gunmr2
أنا (سائلا بعبط ) : أخرج ازاى والصابون على وشى. هى المية اتقطعت ولا ايه يا بابا؟؟مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب 40243865cg4

وحياتك تتصل بيهم فى مصلحة المية تشوف ايه اللى حصل،
أصلى لسة يا دوب أهو بغسل وشى ولسة مخلصتش الدش بتاعى، وكمان ...... مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Dontmentionyt8
بابا (وقد نفذ صبره تماما ) : لسة بتغسل وشك؟؟؟؟ مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Huhwp5
ساعة ونص وانت لسة بتغسل وشك بس؟؟؟مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Outzz8 والله يا رب ده حرام،

والله العظيم ده حرام، البلوة دى معايا فى مكان واحد كل يوم،
يعنى يا رب جالى الضغط وقلت الحمد لله مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Hlpkl2
وجالى السكر وقل الشكر لله مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Vavaec4 وجالى القلب وقلت وماله كل اللى يجيبه ربنا كويس مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Hlpkl2
هيجيلى ايه تانى من تحت راس الواد ده ؟؟؟ مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Cry2ll5

والله حرام.. أخرج م الحمام يا واد، انا اللى قفلت المية عليك.

أخرج قبل ما أحط لك سلك كهربا عريان من تحت عتبة الباب علشان تتكهرب
وشعر راسك يقف لوحده من غير الهباب اللى انت بتحطه على راسك ده.. أطلع برة الحماممغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Diablo2xx3

أنا : لا لا لا يا بابا بلاش، دى حتى الكهربا غالية اليومين دول
وفواتير الزبالة بقت مضافة على فاتورة الكهربا مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب W00txy5

انت عايز تدفع فلوس كتير ولا ايه يا بابا،
انا هخرج لوحدى اهو، بس انا ابعد عن الباب علشان انا بتكسف اخرج م الحمام أدام حد مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Dontmentionyy6
خرجت م الحمام جرى قبل ما أنشف اى جزء فى جسى ودخلت الأوضة بتاعتى طوالى وقفلت الباب ورايا مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Outfn4
ووقفت ادام المراية ألبس واسرح شعرى الناعم دهمغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Whistlingot3

دخل بابا الأوضة ورايا جرى وهو ماسك فى أيده فوطة وكان شكله داخل يستحمى هو كمان

بس انا كنت شاغل الحماممغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Closedeyesci4

فبدات الحوار مع بابا قائلا:
انا (بابتسامة بلهاء ) : ايه الفوطة دى يا بابا؟ مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب W00ttp8 انت هتدخل تستحمى ولا ايه؟؟

طب كويس اوى والله، ده حتى الجو حر النهاردة، اهو تاخدلك دش وتفوق،
بس ملحوظة صغيرة يا بابا، دى الأوضة بتاعتى، مش الحمام ، مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب W00ttp8
الحمام هناك أهو فى آخر الطرقة...مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Huhhx2

بابا (وقد أحمر وجهه وشاط ) : أنا عارف ان ده مش الحمام يا أبو مخ مفوت،
وهى دى اسمها أوضة اللى انت قاعد فيها دى؟؟ مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Closetemagz9
انت بتسمى الزريبة دى أوضة؟؟ مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Vavasi5 طب بزمتك يا شيخ بقالك أد ايه مكنستش الأوضة دى
ولا حتى فتحت الشباك تهويها؟؟ مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Mr4701zq6

وايه الورق المترمى فى كل حتة ده؟؟ وفى حد عاقل ربنا حط له مخ فى راسه

يحط أطباق الأكل على السرير وينام و الأطباق جنبه كمان؟؟؟

يا رب رحمتك واسعة بعبادك الغلابة اللى زيى. مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Cryvq5
أنا (مدافعا بابتسامة ) : أصل يا بابا انا قريت ع النت ان كل العباقرة مكنش عندهم وقت يهتموا بالتفاهات دى مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Whistlingwq0
وانا أصلى زى ما انت عارف أذكى عباقرة القرن العشرين والواحد وعشرين على التوالى، وأصل برضو ....مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Yahoodh1
بابا (مقاطعا) : عباقرة؟؟ لا حول ول قوة إلا بالله العلى العظيم .. مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Thnk0001jd1
أبيــــــــــــرووووووو
بابا أول ما دخل من باب الأوضة، ومن الواضح انه مكنش عارف انى لسة فوق الدولاب، مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Kerkerkertf9px4
وخرج يدور عليا فى كل حتة فى الشقة، ولما باءت كل محاولات بحثه بالفشل،
قرر دخل الأوضة وطلع الموبايل من جيبه وهو بيقول:
بابا(بغضب عارم) : هرب الجبان مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Diablo2hz7هرب وساب المصيبة اللى هو عملها دى. .. مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Kez03sx7
طيب انا هتصل بيك بقا وأشوفك فى انهى داهيةمغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Gunng3
وضرب بابا رقم الموبايل بتاعى ، ولكن علشان النحس يكتمل بقا،
الموبايل بتاعى كان فى جيب البنطلون الجينز مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Shutup22ca1اللى انا لابسه،

فبمجرد ما رن بابا على الرقم بتاعى سمع صوت الموبايل بتاعى فوق الدولاب

بص بابا لفوق، لقا العبد لله فوق الدولاب وانا باصص له كده ومطلع راسى لبرة زى الفار المرعوب

اللى مزنوق فى الدولاب وخايف من عشرين قطة منتظرين تحت

مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Nunu0000me4مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Nunu0000me4مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Nunu0000me4

مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب 48601508oy1مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Hlpuf8مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب Hlpuf8

مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب 36_11_6%5B1%5D مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب 36_11_6%5B1%5D مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب 36_11_6%5B1%5D

مغـــامرات شــــاب مشــاكس فــــوق الــدولاب
صفحة 1 من اصل 1